O 091 da Policía Nacional en Madrid recibiu preto de 100.000 chamadas
Moitos cidadáns contactaron co C*IMACC para alertar aos axentes acerca de condutas doutras persoas que non respectaban as medidas de restrición de movementos
Tamén aumentaron o número de servizos humanitarios e asistenciais a persoas maiores que solicitaban auxilio á Policía por sufrir algunha caída nos seus domicilios
03/04/20
O teléfono de emerxencias da Policía Nacional de Madrid, o 091, recibiu preto de 100.000 chamadas desde que entrou en vigor o estado de alarma para loitar contra a COVID-19. Algúns días chegouse a duplicar o número de comunicacións respecto do mesmo período do ano anterior. Reforzouse o número de operadores para facer fronte a esta maior demanda, co que se logrou manter o tempo de resposta en torno a 10 segundos. O día con maior demanda rexistráronse 8.000 chamadas.
Moitos cidadáns contactaron co Centro Intelixente de Coordinación Mando e Control (C*IMACC) da Policía –antes coñecido como Sala do 091- para alertar aos axentes acerca de condutas doutras persoas que non respectaban as medidas de restrición de movementos. Ademais, aproximadamente un terzo das comunicacións recibidas neste período solicitaban información acerca das medidas adoptadas en relación co estado de alarma.
Tamén destaca o número de servizos humanitarios que se levaron a cabo, como é o caso de persoas maiores que se caeron no interior dos seus domicilios e que chamaron ao 091 para solicitar axuda.
<*h3 *class="*display-*4Serif">“Policía, #dicir”:*h3>
O labor principal do C*IMACC 091 é canalizar e atender vía telefónica as situacións de emerxencia e demandas de información dos cidadáns. Para iso, o Xefe do C*IMACC 091 conta con información en tempo real da localización dos efectivos policiais despregados na cidade, así como de avanzados recursos tecnolóxicos destinados a resolver escenarios críticos canto antes.
Entre outras funcións, o C*IMACC tamén coordinan e atenden os pedimentos de información dos propios axentes da Policía Nacional que traballan a pé de rúa, respecto de, por exemplo, as ordes xudiciais de afastamento ou protección das vítimas de violencia de xénero. Así mesmo, tamén *dede o C*IMACC 091 asúmese a coordinación integral de dispositivos especiais de seguridade ou emerxencias.
Cada minuto o C*IMACC 091 de Madrid recibiu en 2019 unha media de dúas chamadas que foron atendidas por un operador en apenas sete segundos. Esta cadencia fai que a temperanza, preparación e organización dos axentes resulten fundamentais para iniciar a resolución de situacións urxentes e en moitas ocasións vitais.
De feito, o número de chamadas pode chegar tamén a concentrarse en función da hora: as franxas nas que as intervencións da Policía fanse máis numerosas adoita coincidir entre as 12 a 14 horas, así como de 19 a 21 horas
O 091, número de atención telefónica da Policía Nacional, converteuse ao longo da historia nun referente para os cidadáns españois. Este servizo instaurouse inicialmente en Madrid en 1958, para máis tarde #facer en Barcelona e xa no ano 1960 implantarse en toda España. Por aquel entón, un Xefe de Sala e dous operadores encargábanse de atender as necesidades de seguridade dos cidadáns.
Últimas novidades
-
A Policía Nacional detén a unha parella de *cibercriminales dedicados a estafar mediante a técnica de *smishing
06/12/25
-
Detido no Perú “C*huki” fuxido tras matar a unha moza hai 15 anos en Madrid
06/12/25
-
A Policía Nacional detén a 20 persoas que estafaron case 120.000 euros mediante o método do “fillo en apertos”
05/12/25
-
A Policía Nacional e *Amifp presentan o seu calendario para 2026 cuxos beneficios se destinarán a persoas con discapacidade
05/12/25