@policia alcanza o millón de seguidores en pouco máis dun ano

A Policía Nacional sitúase entre unha das policías máis seguidas do mundo en TikTok

O éxito que comezou con Twitter no ano 2009 repítese, esta vez na plataforma TikTok, que xa conta con máis de mil millóns de usuarios activos ao mes

Pioneira no noso país en aterrar en redes sociais -no campo da seguridade pública- a Policía Nacional ha recibido xa máis dunha ducia de premios polo seu traballo nos distintos perfís; o último, á mellor estratexia en TikTok

24/01/22

A Policía Nacional converteuse nun dos perfís policiais máis seguidos do mundo na rede social TikTok ao alcanzar o millón de seguidores en pouco máis dun ano desde que estreou o seu perfil na plataforma. @policia é referente mundial en redes sociais con máis de 6 millóns de seguidores nos seus perfís en Twitter, Facebook, Instagram, TikTok e Youtube -máis de 3.600.000 en Twitter, 1.000.000 en Facebook, 691.0000 en Instagram, 1.000.000 en TikTok e 105.000 en Youtube-.

No ano 2009, a Policía Nacional  foi pioneira en España, no campo da seguridade pública, pola posta en marcha do perfil @policia na rede social Twitter. Este perfil converteuse nun exemplo para outros corpos policiais, non só de España senón doutros países da nosa contorna. Máis tarde, en setembro de 2014, converteuse na primeira do mundo en alcanzar o millón de seguidores, superando á FBI estadounidense, con quen rivalizaba polo primeiro posto.

Desde entón, o traballo da Policía Nacional en redes sociais foi recoñecido con máis dunha ducia de premios outorgados por distintas entidades como son a Asociación Española de Mercadotecnia, RTVE, iRedes ou, o último, recibido o pasado mes de novembro e outorgado por ADSLZone - referente en contidos de tecnoloxía en liña en España- á mellor estratexia en redes sociais pola conta @policia en TikTok.

E o éxito que comezou con Twitter repítese, esta vez na plataforma TikTok, que xa conta con máis de mil millóns de usuarios activos ao mes. Hai pouco máis dun ano, o 7 de novembro de 2020, a Policía Nacional estreaba o seu perfil cun vídeo que obtivo máis de 1.400.000 reproducións en pouco tempo. Nas primeiras 24 horas xa tiña 40.000 seguidores e hoxe, catorce meses tras a súa estrea e despois de máis de 300 vídeos, acumula máis de 6.000.000 de gústame “”, máis de 60.000.000 de reproducións e 1.000.000 seguidores.

Da mesma forma, ao pouco tempo do seu lanzamento, tamén foi a primeira policía española en conseguir a verificación da súa conta en TikTok, o que supón un recoñecemento por parte da plataforma e unha garantía de seguridade para os seus seguidores, que poden identificar o perfil como o auténtico e oficial.

A diferenza do resto de redes sociais nas que a Policía Nacional ten presenza, os cidadáns aos que se dirixe en TikTok son máis novos e máis sensibles a determinados contidos, como son o uso non autorizado de imaxes íntimas, bulos relacionados coa seguridade ou a loita contra a violencia de xénero.

Intervencións policiais en redes sociais

A Policía Nacional utiliza os seus perfís para intervir en situacións de emerxencia. Hai poucos días, solicitábase a colaboración cidadá para identificar a habitación dunha menor que podía estar en risco e a información facilitada a través dos cidadáns en Twitter fíxoo posible.

No caso de TikTok chegouse a evitar o suicidio dunha moza menor de idade grazas aos vídeos que a menor publicara na plataforma, en decembro de 2020. Noutra ocasión, en novembro do pasado ano, os axentes detectaron a existencia dun perfil nesa rede social onde se mostraban billetes falsificados que, posteriormente, distribuían, detendo aos autores pouco despois.

Sorteo entre os seguidores da rede social

Para celebrar este fito, os seguidores de @policia en TikTok poderán participar nun sorteo cuxo premio permitirá ao gañador coñecer de preto o traballo dos axentes. As condicións exactas e o premio deste sorteo faranse públicos proximamente nun vídeo na propia conta de @policia en TikTok.

Os obxectivos de @policia nas redes sociais son, desde os seus inicios, concienciar, previr, diseminar mensaxes de seguridade e conseguir que a cidadanía observe ao seu Policía como unha institución próxima e útil, especialmente entre o público máis novo. Para iso, a Policía Nacional busca en cada unha das súas publicacións adaptarse ao público de cada rede social, adecuando a súa mensaxe ao estilo da rede e ás necesidades que, en cada momento, poidan xurdir na sociedade en xeral.