A Policía Nacional sitúase entre unha das policías máis seguidas do mundo en *TikTok
O éxito que comezou con Twitter no ano 2009 repítese, esta vez na plataforma *TikTok, que xa conta con máis de mil millóns de usuarios activos ao mes
Pioneira no noso país en aterrar en redes sociais -no campo da seguridade pública- a Policía Nacional ha recibido xa máis dunha ducia de premios polo seu traballo nos distintos perfís; o último, á mellor estratexia en *TikTok
24/01/22
A Policía Nacional converteuse nun dos perfís policiais máis seguidos do mundo na rede social *TikTok ao alcanzar o millón de seguidores en pouco máis dun ano desde que estreou o seu perfil na plataforma. @policía é referente mundial en redes sociais con máis de 6 millóns de seguidores nos seus perfís en Twitter, *Facebook, Instagram, *TikTok e Youtube -máis de 3.600.000 en Twitter, 1.000.000 en *Facebook, 691.0000 en Instagram, 1.000.000 en *TikTok e 105.000 en Youtube-.<*p>No a&*ntilde;ou 2009, a *Polic&*iacute;a Nacional&*nbsp; foi pioneira en *Espa&*ntilde;a, no campo da seguridade *p&*uacute;*blica, pola posta en marcha do perfil @policía na rede social Twitter. Este perfil se *convirti&*oacute; nun exemplo para outros corpos policiais, non só de *Espa&*ntilde;a senón doutros *pa&*iacute;*ses da nosa contorna. *M&*aacute;s tarde, en setembro de 2014, se *convirti&*oacute; na primeira do mundo en alcanzar o *mill&*oacute;*n de seguidores, superando ao FBI estadounidense, con quen rivalizaba polo primeiro posto.*p> <*p>Desde entón, o traballo da *Polic&*iacute;a Nacional en redes sociais foi recoñecido con *m&*aacute;s dunha ducia de premios outorgados por distintas entidades como son a *Asociaci&*oacute;*n *Espa&*ntilde;onda de Mercadotecnia, RTVE, *iRedes ou, o &*uacute;*ltimo, recibido o pasado mes de novembro e outorgado por *ADSLZone - referente en contidos de *tecnolog&*iacute;a en liña en *Espa&*ntilde;a- á mellor estratexia en redes sociais pola conta @policía en *TikTok.*p> <*p>E o &*eacute;*xito que *comenz&*oacute; con Twitter repítese, esta vez na plataforma *TikTok, que xa conta con *m&*aacute;s de mil millóns de usuarios activos ao mes. Fai pouco *m&*aacute;s dun a&*ntilde;ou, o 7 de novembro de 2020, a *Polic&*iacute;a Nacional estreaba o seu perfil cun *v&*iacute;*deo que obtivo *m&*aacute;s de 1.400.000 reproducións en #pouco tempo. Nas primeiras 24 horas xa ten&*iacute;a 40.000 seguidores e hoxe, catorce meses tras a súa estrea e *despu&*eacute;s de *m&*aacute;s de 300 *v&*iacute;*deos, acumula *m&*aacute;s de 6.000.000 de &*ldquo;gústame&*rdquo;, *m&*aacute;s de 60.000.000 de reproducións e 1.000.000 seguidores.*p> <*p>Da mesma forma, ao pouco tempo do seu lanzamento, *tambi&*eacute;*n foi a primeira *polic&*iacute;a *espa&*ntilde;onda en conseguir a *verificaci&*oacute;*n da súa conta en *TikTok, o que supón un recoñecemento por parte da plataforma e unha *garant&*iacute;a de seguridade para os seus seguidores, que poden identificar o perfil como o *aut&*eacute;*ntico e oficial.*p> <*p>A diferenza do resto de redes sociais nas que a *Polic&*iacute;a Nacional ten presenza, os cidadáns aos que se dirixe en *TikTok son *m&*aacute;s *j&*oacute;*venes e *m&*aacute;s sensibles a determinados contidos, como son o uso non autorizado de *im&*aacute;xenes &*iacute;*ntimas, *bulos relacionados coa seguridade ou a loita contra a violencia de *g&*eacute;*nero.*p> <*h3 *class="*display-*4Serif">Intervencións policiais en redes sociais*h3> <*p>A *Polic&*iacute;a Nacional utiliza os seus perfís para intervir en situacións de emerxencia. Fai #pouco d&*iacute;*as, solicitábase a *colaboraci&*oacute;*n cidadá para identificar a *habitaci&*oacute;*n dunha menor que *pod&*iacute;a estar en risco e a *informaci&*oacute;*n facilitada a *trav&*eacute;s dos cidadáns en Twitter #facer posible.*p> <*p>No caso de *TikTok chegouse a evitar o suicidio dunha moza menor de idade grazas aos *v&*iacute;*deos que a menor *hab&*iacute;a publicado na plataforma, en decembro de 2020. Noutra *ocasi&*oacute;*n, en novembro do pasado a&*ntilde;ou, os axentes detectaron a existencia dun perfil nesa rede social onde se mostraban billetes falsificados que, posteriormente, *distribu&*iacute;*an, detendo aos autores #pouco *despu&*eacute;s.*p> <*h3 *class="*display-*4Serif">Sorteo entre os seguidores da rede social*h3> <*p>Para celebrar este fito, os seguidores de @policía en *TikTok *podr&*aacute;*n participar nun sorteo cuxo premio permitir&*aacute; ao gañador coñecer de cerca o traballo dos axentes. As condicións exactas e o premio deste sorteo se *har&*aacute;*n *p&*uacute;*blicos *pr&*oacute;*ximamente nun *v&*iacute;*deo na propia conta de @policía en *TikTok.*p> <*p>Os obxectivos de @policía nas redes sociais son, desde os seus inicios, concienciar, previr, *diseminar mensaxes de seguridade e conseguir que a *ciudadan&*iacute;a observe ao seu *Polic&*iacute;a como unha *instituci&*oacute;*n próxima e &*uacute;*til, especialmente entre o *p&*uacute;*blico *m&*aacute;s novo. Para iso, a *Polic&*iacute;a Nacional busca en cada unha das súas publicacións adaptarse ao *p&*uacute;*blico de cada rede social, adecuando a súa mensaxe ao estilo da rede e ás necesidades que, en cada momento, poidan xurdir na sociedade en xeral.*p>
Últimas novidades
-
A Policía Nacional detén a unha parella de *cibercriminales dedicados a estafar mediante a técnica de *smishing
06/12/25
-
Detido no Perú “C*huki” fuxido tras matar a unha moza hai 15 anos en Madrid
06/12/25
-
A Policía Nacional detén a 20 persoas que estafaron case 120.000 euros mediante o método do “fillo en apertos”
05/12/25
-
A Policía Nacional e *Amifp presentan o seu calendario para 2026 cuxos beneficios se destinarán a persoas con discapacidade
05/12/25