XII Edición dos galardóns ADSLZone-Clipset

A Policía Nacional recibe o premio á mellor estratexia en redes sociais polo seu perfil en TikTok

Un ano despois da súa posta en marcha, @policia en TikTok acumula máis de 50.000.000 de reproducións e 850.000 seguidores, o que lle converte no perfil que creceu con máis rapidez entre as plataformas nas que a Policía Nacional está presente

En todos os vídeos publicados no perfil, case 290, difúndense mensaxes adaptadas ao estilo da rede e dirixidos aos máis novos e, ata o momento, os máis vistos tratan sobre o uso non autorizado de imaxes íntimas, desmentir bulos como o chamado “Día mundial da violación” ou a loita contra a violencia de xénero

Tras o seu lanzamento converteuse na primeira policía española en obter a verificación da súa conta en TikTok, o que supuxo contar con maiores garantías á hora de comunicar mensaxes de seguridade e loitar contra as fake news

A Policía Nacional segue sendo un referente mundial en redes sociais con máis de 6 millóns de seguidores nos seus perfís en Twitter, Facebook, Instagram, TikTok e Youtube

Axentes de redes sociais da Policía Nacional co premio recibido

25/11/21

A Policía Nacional ha recibido o premio ADSLZone-Clipset á mellor estratexia en redes sociais polo labor realizado a través do seu perfil en TikTok , nunha gala celebrada onte en Madrid que contou coa presenza do ministro do Interior, Fernando Grande-Marlaska. Na súa intervención, Grande-Marlaska felicitou á Policía Nacional “por continuar afianzando a súa posición como referencia mundial en redes sociais no ámbito da seguridade”. Ademais, destacou as claves do éxito do perfil @policia en TikTok ao “combinar a enorme capacidade de viralización coa sensibilidade da audiencia á que se dirixen e, así, conseguir atraer a atención da mocidade con mensaxes de seguridade que lles concirnen e chegar a un público especialmente sensible e impermeable a outras canles de comunicación clásicos”.

Máis de 50.000.000 de reproducións 

Hai un ano, o 7 de novembro de 2020, a Policía Nacional estreaba o seu perfil en TikTok cun vídeo que obtivo máis de 1.400.000 reproducións en pouco tempo. Nas primeiras 24 horas xa tiña 40.000 seguidores e hoxe, un ano despois da súa estrea e despois de máis de 288 vídeos, acumula máis de 5.000.000 de gústame “” e máis de 850.000 seguidores. Estímase que esta aplicación foi descargada 14.000.000 de veces e, xa en setembro deste ano, a rede social alcanzou o mil millóns de usuarios activos ao mes.

A Policía Nacional hoxe é líder mundial en redes sociais con máis de 6 millóns de seguidores nos seus perfís –máis de 3.500.000 en Twitter, 1.000.000 en Facebook, 684.0000 en Instagram, 850.000 en TikTok e 100.000 en Youtube-. Coa publicación duns 290 vídeos, o perfil de @policia xa acumula máis de 50.000.000 de reproducións, o que converteu ao seu perfil en TikTok no que creceu con máis rapidez entre as plataformas nas que a Policía Nacional está presente.

O máis visto

Ao pouco tempo do seu lanzamento converteuse na primeira policía española, e unha das poucas de Europa, en obter a verificación da súa conta na rede social TikTok. A nova insignia azul supuxo contar con maiores garantías para comunicar mensaxes de seguridade e, así mesmo, un importante avance na loita contra os bulos e as fake news na rede social máis en auxe entre adolescentes.

Dirixida nun principio a un público máis novo, a repercusión dos seus contidos chega xa a cidadáns de todas as idades. Os contidos dos vídeos máis vistos no seu perfil, ata o momento, falan do uso non autorizado de imaxes íntimas, desmentir bulos como o chamado “Día mundial da violación” e a violencia de xénero.

Intervencións policiais en TikTok

Pero, ademais da prevención, a Policía utiliza os seus perfís para intervir en situacións de emerxencia. Así, chegouse a evitar o suicidio dunha moza menor de idade grazas a TikTok. En decembro de 2020, a menor publicou as súas intencións na rede social, a Policía grega tivo coñecemento desa publicación, avisou á Policía española e a menor foi localizada en Alacante. Unha vez no seu domicilio, e tras falar cos seus pais, os axentes comprobaron que as intencións suicidas eran veraces xa que tiña marcas de cortes nas súas dúas bonecas.

Doutra banda, hai tan só uns días, o ciberpatrullaje dos axentes permitiu detectar a existencia dun perfil nesa rede social onde se mostraba a calidade de billetes falsificados que, posteriormente, o tres arrestados distribuían. Ao parecer, os compradores pagaban polos billetes pero nunca os chegaban a recibir. Posteriormente púidose comprobar que os detidos tamén se dedicaban á venda de sustancias estupefacientes en Internet.

Premio ADSLZone-Clipset á mellor estratexia 

ADSLZone é referente en contidos de tecnoloxía en liña en España, internet, operadores, banda larga, hardware e software, telefonía móbil e plataformas de streaming. Na XII Edición dos premios que cada ano outorga en distintas categorías, a Policía Nacional foi premiada co galardón á mellor estratexia en TikTok.

Os obxectivos de @policia nas redes sociais son, desde os seus inicios, concienciar, previr, diseminar mensaxes de seguridade e conseguir que a cidadanía observe ao seu Policía como unha institución próxima e útil, especialmente entre o público máis novo. Para iso, a Policía Nacional busca en cada unha das súas publicacións adaptarse ao público de cada rede social, adecuando a súa mensaxe ao estilo da rede e ás necesidades que, en cada momento, poidan xurdir na sociedade en xeral.

Axentes do equipo de comunicación da Policía Nacional xunto ao Ministro do Interior e CEO de ADSLZone-ClipsetImaxe do premio recibido