Dará servizo á comarca ourensá de Valdeorras

O director xeral da Policía inaugura a Unidade de Documentación do Barco de Valdeorras

Xunto a Francisco Pardo Piqueras, director xeral da Policía e Alfredo Laudelino García, alcalde do Barco de Valdeorras, asistiron ao acto Emilio González, subdelegado do Goberno en Ourense; Rafael Martínez, subdirector xeral de Loxística e Innovación e outras autoridades policiais e municipais da comarca

As instalacións, situadas no edificio multiusos do Concello, contan con catro postos de expedición de documentos –dous de DNI, un de pasaportes e outro de cartóns de identificación de estranxeiros- que dará servizo a unha poboación de ao redor de 27.000 habitantes

Con estas novas dependencias, na actualidade cóntase cun total de 287 unidades de documentación que durante o ano 2022 expediron un total de 11 millóns de documentos

02/02/23

O director xeral da Policía, Francisco Pardo Piqueras inaugurou na mañá de hoxe a Unidade de Documentación do Barco de Valdeorras, que dará servizo a ao redor de 27.000 habitantes da comarca ourensá integrada por dez municipios. As instalacións, que se sitúan no edificio multiusos do Concello, contan con catro postos de expedición de documentos –dous para expedición de DNI, un de pasaportes e outro de cartóns de identificación de estranxeiros-. En total disponse dun total de 287 unidades de documentación que durante o pasado ano expediron máis de 11 millóns de documentos

Este novo servizo, que ata agora era prestado por un equipo móbil de expedición de documentos da Comisaría Provincial de Ourense, conta con catro postos permanentes que permitirán a expedición tanto de DNI, como de pasaportes e cartóns de identificación de estranxeiros aos habitantes da comarca de Valdeorras, facilitando así a atención dos asuntos administrativos de expedición de documentos como os operativos en materia de estranxeiría.

A inauguración contou coa presenza de Alfredo Laudelino García, alcalde do Barco de Valdeorras; Emilio González, subdelegado do Goberno en Ourense; Rafael Martínez, subdirector xeral de Loxística e Innovación e outras autoridades policiais, así como representantes municipais dos municipios da comarca.

Durante o acto de inauguración, Francisco Pardo  destacou que con esta Unidade de Documentación contribúese a asegurar a contorna, xerar valor público ao achegar un servizo esencia e axúdase a forxar a imprescindible cohesión territorial.

Tamén resaltou, que igual que o ano pasado púxose en marcha o Centro Universitario de Formación da Policía Nacional, fieis lle ao compromiso de seguir progresando e adecuándonos ao tempo, para satisfacer as esixencias da organización policial e da cidadanía española, o ano 2023 vai ser o ano da identidade dixital. Por iso, está a traballarse para desenvolver o Plan de Dixitalización das Administracións Públicas para os anos 2021-2025 que pretende actualizar os medios técnicos existentes, dinamizando e estendendo o uso da identidade dixital, o que marcará un antes e un despois.