Zalantzarik izanez gero buruz jasotako deia eseki behar zuzenean deitu eta bankuaren harremanetarako zenbakia

Polizia Nazionalaren alerta-modalitate bat banku-iruzurra SMS bidez eta telefono-deiei erantzutea.

Hedabideekin alderatzerik badago hasten mezu bat jaso du biktimaren alerta bat finantza-erakundearen, dirudienez, honako idazkera duela: “ sartzeko saioak susmagarriak Detektatu dugu kontura izango da. bere segurtasun-sistema Aktibatu behar duzu zure kontua blokeatuta geratuko da ”; # # web Ondoren, biktimak deitzen zibergaizkileak berri emateko zure kontuan izan itxura oso finantza-erakundearen langile mugimendu susmagarriak

Banku-iruzurra detektatu da

11/08/21

Polizia nazionalaren eragile antzeman bateratzen dira banku-modalitate landua iruzurra erabiltzea – bankuak bidalitako SMS faltsuak simulatzen duten biktima isolatzeko jarrera sotilak eta ondorengo telefono-deiak kasuetan, erakundeko langile egotziak zuzentzeko iruzurra egiten du.

Hedabideekin alderatzerik badago hasten duen SMS alerta bat jaso du biktimaren finantza-erakundearen, dirudienez, honako idazkera duela: “ sartzeko saioak susmagarriak Detektatu dugu kontura izango da. bere segurtasun-sistema Aktibatu behar duzu zure kontua blokeatuta geratuko da web Mezuak aurkeztu daitezke, baina beti ”. aldaketa batzuk sartzen esteka bat behar da, zuzenean lor dezakeen zure banketxe. Horrek, alabaina, errealitate esteka eramaten ditu han datuak eskatu dituzte orri faltsua da banku eta pertsonalak, bai eta erabiltzaile-izena eta pasahitza sartu on line bankua eta harremanetarako telefonoa agertzen dira. Gainera, ohartarazi egiten die biktimei, dei bat jasoko dute, segurtasun-egiaztapenak burutu ahal izateko.

Datuak daude, aurkako babesa zibergaizkileen hartzen du biktimen deitzen diote langileek. Kasu batzuetan, baliteke deiaren telefono-zenbaki bat erakutsi, baina benetan zilegi duen banku bat ezkutatzen du ” “ maskara telefonoaren zenbakia emango dute. Horren bidez, benetan deia berri ematen die hildakoaren zenbait mugimendu susmagarriak zure kontuan. Hori konpontzeko eta egoera atzera geratu dira iruzurrezko sinadura-gakoei elektronikoa eskatu zion, eragiketa ustezko lan egiten duen normalean eta sinesgarritasun handiagoa emateko. Solasean aritzen diren bitartean, engainua errazen igorri daitezke SMS berri ematea, berriak egiten ari diren edo ustezko kudeaketak egiten diren deiak transferitzen duten simulatzea beste sail batzuentzat. gaizkile prozesu egin Honekin, erabateko sarbidea lortzen dute a on line bankuaren eta bere biktimak ordainketak eta transferentziak mantentzen bitartean egin ditzakete eta gorilekiko komunikazioa eskatzen duten beharrezkoak diren pasahitzak estafados, baimentzeko eragiketak.

Zalantzarik izanez gero buruz jasotako deia eseki behar zuzenean deitu eta bankuaren harremanetarako zenbakia

Lehenengo araua ezin da ahaztu behar ez ditugunak ez gakoak ematea ez datu pertsonalak isilpean bidez. baimendutako finantza entitate komunika daitezkeen kate bat bera ere bere bezeroekin bat behar izanez gero, baina inola ere ez da eskatuko, isilpekoak gakoak, bankuko datuak, eta ez sinatu retrocesiones eragiketa. buruzko zalantza deia da esekitzeko eta gu izan diren komunikazio berri bat iniciemos onena ahalik eta ondoena zaindu beharko gure bankuarekiko bidez erabili ohi den harremanetarako zenbakia.

Gainera, gogoan izan behar dira batez ere, zuhur SMS edo jasotzen ditugun mezu elektronikoei eta jarri arreta esteka jar dezaten, iruzurrak pantailara eramaten inoiz banku-erakundearen web orri ofizialeko. Gainera, SMS horiek normalean ortografi edo babesik gabeko esaldiak dituzten.

Beste neurri bat eraginkorra ez izatea da gure datu hitzartutako ez sartzea eskatzen duten informazio pribatua edo online zerbitzuak trukatzeko banku-izapideak egiteko hasi eta publiko edo konektatuta dauden wifi sare publikoak.

SMS bat jasoz gero, oso garrantzitsua da ezaugarri horiek ez ematea datu edo egin klik erabili duten estekak; etiketa bakarrik ezabatzen duen edo deskargatu archivos adjuntos. Aukerarik onena da, gure segurtasuna zaintzeko ignorarlo ezabatu eta zalantzarik izanez gero bezeroarentzako arreta-zerbitzuarekin harremanetan jarri gure banku entitateari.