En l'estació de Rodalies d'Ambaixadors (Madrid )

Un agent de la Policia Nacional fora de servei rescata a un home a punt de ser atropellat per un tren

L'agent, sense temps per a pujar a l'home a la via, ho va posar fora de perill fent ús d'un petit buit situat entre la via i l'andana evitant així un desenllaç tràgic

09/08/22

Un agent de la Policia Nacional ha salvat la vida d'un home que s'havia precipitat a les vies del tren en l'estació d'Ambaixadors de Madrid. Els fets van tindre lloc quan el policia, que es trobava fora de servei esperant al seu tren, va observar com una persona queia de l'andana a les vies.

De inmediato acudió en su auxilio y bajó a los raíles y, con escasos segundos antes de la entrada del tren en la estación, trató de subir al hombre al andén. Al percatarse de la inminente llegada del convoy tuvo que hacer uso de un pequeño espacio, situado entre el andén y la vía para poner al hombre a salvo, hasta que pasó el suburbano.

A continuación, el agente sacó al varón de las vías para prestarle asistencia hasta la llegada de un indicativo en servicio de la Policía Nacional que se hizo cargo del resto de la intervención. Estos hechos provocaron la interrupción del servicio de la línea durante casi media hora.

Los actuantes arrestaron al varón por un delito de desórdenes públicos y le trasladaron hasta un centro hospitalario para ser tratado de una herida en la cabeza causada por la caída.